• 28-02-2022, 09:29:29
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu arada alım için acele etmeyin merkez bankası faiz kararından ötürü dolar altın da negatif etki yaratacağını düşünüyoruz
  • 28-02-2022, 09:36:09
    #11
    sinavdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada alım için acele etmeyin merkez bankası faiz kararından ötürü dolar altın da negatif etki yaratacağını düşünüyoruz
    Teşekkür ederim acele etmeyeceğim
  • 28-02-2022, 09:37:10
    #12
    ozturrk34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende fiziksel almaktan yanayım. Bu arada Allah daha çok versin 🙏
    Çok tesekkür ederim hocam sizlere daha iyilerini nasip etsin
  • 28-02-2022, 09:44:07
    #13
    Fiziksel altında al sat yaparken 3 4 lira oynuyor. Bankada en az 10 TL oynuyor. Bazı zamanlar 20 30 oynuyor.
  • 28-02-2022, 10:27:47
    #14
    ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ailem sürekli her maaşında orta altın al veya 2 ay bekle tam altın al diyor ancak hangisini alacağımda kararsız kaldım, fikriniz varmıdır ? (Hep dolar aldım dolar düştü )
    - birikim yapmak istiyorum paramı harcamak istemiyorum o yüzden ve mobile bankacılıktanmı önerirsiniz almayı yoksa kuyumcudanmı
    Hocam mobil bankacılık derim. Fakat alır ve satarken makas aralığı açık olabiliyor. Enpara kullanabilirsiniz. Fiziksel altını evde saklamak zor oluyor ama derseniz benim bankada kasam var orada tutacağım fizikselde olur.
    Böyle bir durumunuz yok ise ve birikim yapmak için online almak daha iyi olacaktır.
  • 28-02-2022, 10:57:46
    #15
    ViolenTornado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mobil bankacılık derim. Fakat alır ve satarken makas aralığı açık olabiliyor. Enpara kullanabilirsiniz. Fiziksel altını evde saklamak zor oluyor ama derseniz benim bankada kasam var orada tutacağım fizikselde olur.
    Böyle bir durumunuz yok ise ve birikim yapmak için online almak daha iyi olacaktır.
    Fiziksel dusunmuyorum açıkcası ya hocam evde tutmam zor oluyor ama makas payıda çok alıyor