ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba ailem sürekli her maaşında orta altın al veya 2 ay bekle tam altın al diyor ancak hangisini alacağımda kararsız kaldım, fikriniz varmıdır ? (Hep dolar aldım dolar düştü )
- birikim yapmak istiyorum paramı harcamak istemiyorum o yüzden ve mobile bankacılıktanmı önerirsiniz almayı yoksa kuyumcudanmı
Hocam mobil bankacılık derim. Fakat alır ve satarken makas aralığı açık olabiliyor. Enpara kullanabilirsiniz. Fiziksel altını evde saklamak zor oluyor ama derseniz benim bankada kasam var orada tutacağım fizikselde olur.
Böyle bir durumunuz yok ise ve birikim yapmak için online almak daha iyi olacaktır.