Aşı Sonrası Bayılma
7
●282
- 27-02-2022, 12:20:53nöbet tarzı geçiren de oldu tansiyon düşmesi de. ama her ikisi de hayatında 1'er defa bayılmış sadeceAdPengu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2022, 12:24:04iğne korkusundan olabilir mi? Çünkü alerjik reaksiyon göstermiyorsa aşının birini bayıltması çok zor. Alerjik reaksiyondan kastım, dil şişmesi, taşikardi atağı, kalp krizi gibi etkiler. Bunun haricinde başka yancı bir reaksiyon olmadan bayılma ihtimalini hiç duymadım.hashus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle