• 27-02-2022, 12:16:09
    #1
    Selam arkadaşlar, bayılma tecrübesi nadiren olmuş veya hiç olmamış ama aşı sonrası süreçte bayılan var mı? Yakın çevremde iki kişide oldu. Bir de tvde iki kişiyi de gördüm canlı yayında bayılırken.. Sormak istedim
  • 27-02-2022, 12:18:03
    #2
    3 kere aşı oldum hiçbirsey olmadı bayılma vs.
  • 27-02-2022, 12:18:42
    #3
    Bayılmadan kastın nöbet vb mi yoksa tansiyon düşmesiyle mi bağlantılı? Aralarda büyük farklar var.
  • 27-02-2022, 12:20:53
    #4
    AdPengu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayılmadan kastın nöbet vb mi yoksa tansiyon düşmesiyle mi bağlantılı? Aralarda büyük farklar var.
    nöbet tarzı geçiren de oldu tansiyon düşmesi de. ama her ikisi de hayatında 1'er defa bayılmış sadece
  • 27-02-2022, 12:24:04
    #5
    hashus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nöbet tarzı geçiren de oldu tansiyon düşmesi de. ama her ikisi de hayatında 1'er defa bayılmış sadece
    iğne korkusundan olabilir mi? Çünkü alerjik reaksiyon göstermiyorsa aşının birini bayıltması çok zor. Alerjik reaksiyondan kastım, dil şişmesi, taşikardi atağı, kalp krizi gibi etkiler. Bunun haricinde başka yancı bir reaksiyon olmadan bayılma ihtimalini hiç duymadım.
  • 27-02-2022, 12:24:29
    #6
    Bayılma falan olmadı ama 2 doz aşı oldum ikisinde de kolumu 3 gün kaldıramadım.
  • 27-02-2022, 12:29:31
    #7
    ben 3 aşı vurundum hiç bir şey olmadı kol ağrısı bile...
    ama yakın arkadaşım çok kötü oldu 2 3 gün boyunca. ateş falan yok boş titriyordu.. en son ne zaman ölecem diye bakıyodu. tövbe etti aşıya

    Bünyeden bünyeye değişiyor sanırım
  • 27-02-2022, 12:35:29
    #8
    Kategori Moderatörü
    İğne korkusu ve tansiyon nedeniyle bende bayılıyor gibi oluyor her seferinde ama normal kan alırken de olur bu bende