• 26-02-2022, 13:50:34
    #1
    Arkadaşlar Merhaba,
    evde 2 adet access point kullanıyorum.
    İkisininde adı farklı ac1 ve ac2 şeklinde bunların isimlerini ve şifrelerini aynı yaptıktan sonra,
    cihazlar otomatik olarak birinden diğerine hangisinin çekim gücü fazla ise ona otomatik geçiş yaparmı?

    Veya kullandığınız memnun kaldığınız access point var ise tavsiye verebilir misiniz? Fiyatı önemli değil.

    Unifi U6-LR kullanıyorum, fakat yukarıdaki katta, çinden satın aldığım modemin sinyali bile giderken.
    Bundan 10 kat daha pahali uniwifi maximum db 'ye ayarlamama rağmen üst kata kadar sinyalini iletemiyor
  • 26-02-2022, 13:54:02
    #2
    Tplink Deco X serilerine bakabilirsiniz.
  • 26-02-2022, 14:04:06
    #3
    gulan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tplink Deco X serilerine bakabilirsiniz.
    Yorumları süper görünüyor.
    Teşekkürler. ‎3 'lü paket DECO-X60-3P işimi görecek gibi görünüyor.
  • 26-02-2022, 15:39:25
    #4
    https://www.akakce.com/access-point/...351732493.html bu cihazdan 2 tane almıştım, güzel çalışıyor.
  • 26-02-2022, 15:51:58
    #5
    Sinyal gücü hangisi yüksekse ona geçiş yapmaz. Sadece bağlantı kesilirse en yakın gördüğü ağa bağlanmayı dener.
    Access pointleri eşit dağıtabilirsin. Yeni alacağınız ap cihazlarını tercihen dairesel olanı almanızı tavsiye ederim