Arkadaşlar Merhaba,
evde 2 adet access point kullanıyorum.
İkisininde adı farklı ac1 ve ac2 şeklinde bunların isimlerini ve şifrelerini aynı yaptıktan sonra,
cihazlar otomatik olarak birinden diğerine hangisinin çekim gücü fazla ise ona otomatik geçiş yaparmı?
Veya kullandığınız memnun kaldığınız access point var ise tavsiye verebilir misiniz? Fiyatı önemli değil.
Unifi U6-LR kullanıyorum, fakat yukarıdaki katta, çinden satın aldığım modemin sinyali bile giderken.
Bundan 10 kat daha pahali uniwifi maximum db 'ye ayarlamama rağmen üst kata kadar sinyalini iletemiyor