Herkese merhaba arkadaşlar bugün akvaryumu kurma kararı aldım
Akvaryum Mobilyalıdır.
Üst ana akvaryum 400LT
Alt yavru akvaryum 60LT'dir
ısıtıcı önerileriniz varmıdır?
400LT Akvaryum için hangi ısıtıcıyı kullanmalıyım?
Akvaryumu olanlar bakabilirmi?
2
●88
- 25-02-2022, 18:54:10Eheim Thermo Preset Akvaryum Isıtıcısı 200 Watt 300-400 Ltbu isinizi rahatlikla gorecektir. Zamaninda ben de kullandım. Balık ne koyacaksiniz. Denuz akvaryumu mu olcak yoksa malawi cinsi mi?