• 25-02-2022, 16:35:27
    #1
    Cyber Security
    Herkese merhaba arkadaşlar bugün akvaryumu kurma kararı aldım
    Akvaryum Mobilyalıdır.
    Üst ana akvaryum 400LT
    Alt yavru akvaryum 60LT'dir
    ısıtıcı önerileriniz varmıdır?
    400LT Akvaryum için hangi ısıtıcıyı kullanmalıyım?
  • 25-02-2022, 16:37:41
    #2
    150 - 250w arası yeterli olur
  • 25-02-2022, 18:54:10
    #3
    Eheim Thermo Preset Akvaryum Isıtıcısı 200 Watt 300-400 Ltbu isinizi rahatlikla gorecektir. Zamaninda ben de kullandım. Balık ne koyacaksiniz. Denuz akvaryumu mu olcak yoksa malawi cinsi mi?