Herkese merhaba arkadaşlar bugün akvaryumu kurma kararı aldım
Akvaryum Mobilyalıdır.
Üst ana akvaryum 400LT
Alt yavru akvaryum 60LT'dir
ısıtıcı önerileriniz varmıdır?
400LT Akvaryum için hangi ısıtıcıyı kullanmalıyım?