• 23-02-2022, 23:02:40
    #1
    Saçım çok sert ve sert olduğu için uzadığı zaman da kıvırcık oluyor ve sürekli kısa kesmek zorunda kalıyorum bunun önüne nasıl geçebilirim ?

    Bilen ya da çevresinde örneği olan vardır belki
  • 23-02-2022, 23:05:08
    #2
    Düzenli olarak badem yağı kullanırsan biraz daha yumuşar
  • 23-02-2022, 23:09:11
    #3
    Hocam uzun haldeyken ara makas-kırıkları aldırmayı denemiş miydiniz? Yumuşaklık etkisi gösteren şampuanla faydasını gören arkadaşım vardı.
  • 23-02-2022, 23:09:58
    #4
    ewir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam uzun haldeyken ara makas-kırıkları aldırmayı denemiş miydiniz? Yumuşaklık etkisi gösteren şampuanla faydasını gören arkadaşım vardı.
    Denedim hocam ama işe yaramadı maalsef bi sonuç göremedim
  • 23-02-2022, 23:12:49
    #5
    sert saç problemi bende de var farmasinin bir şampuanı vardı evde eşim almıştı o biraz yumuşak tutuyor saçları
  • 23-02-2022, 23:14:12
    #6
    Zaox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denedim hocam ama işe yaramadı maalsef bi sonuç göremedim
    Anladım hocam, benim saçlarım kıvırcık eskiden fön çekip düzleştiriyordum bunu yaparken elidor yumuşaklık şampuanıyla krem + argan yağı vs kullanıyordum sonuç alamadıysanız başka bir bilgim yok. Benim de saçlarım aksine çok ince telli üstüne bir de kıvırcık olunca rüzgarlı havalarda inanılmaz derecede rahatsız oluyorum. Abimde tam tersi sert telli kıvırcık çok rahat..
  • 23-02-2022, 23:15:35
    #7
    Hocam ben aynısını yaşayan biri olarak söyleyim önceden saçım kısaydı şimdi rahat rahat uzatıyorum. Saçınızı biraz uzatın kuaförünüze keratin yaptırın keratin ortalama 2 ay saçı düz tutuyor. Her 2 ayda 1 yaptırabilirsiniz ben burda 50 TL ye yaptırıyorum orda ne kadardır bilemiyorum.
    KESİNLİKLE KERATİN YAPTIRIN KREM ŞAMPUAN HİKAYE

    Edit: YouTube’a bakabilirsiniz keratin bakım diye
  • 23-02-2022, 23:20:54
    #8
    mehmethanerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben aynısını yaşayan biri olarak söyleyim önceden saçım kısaydı şimdi rahat rahat uzatıyorum. Saçınızı biraz uzatın kuaförünüze keratin yaptırın keratin ortalama 2 ay saçı düz tutuyor. Her 2 ayda 1 yaptırabilirsiniz ben burda 50 TL ye yaptırıyorum orda ne kadardır bilemiyorum.
    KESİNLİKLE KERATİN YAPTIRIN KREM ŞAMPUAN HİKAYE

    Edit: YouTube’a bakabilirsiniz keratin bakım diye
    Saçın şekil almasında vs bi sorun oluyor mu
  • 23-02-2022, 23:23:44
    #9
    Saçınızı sıcak suyla yıkamayın soğuk suyla yıkayın farkı görürsünüz hocam.