Saçım çok sert ve sert olduğu için uzadığı zaman da kıvırcık oluyor ve sürekli kısa kesmek zorunda kalıyorum bunun önüne nasıl geçebilirim ?

Bilen ya da çevresinde örneği olan vardır belki