Denedim hocam ama işe yaramadı maalsef bi sonuç göremedim
Anladım hocam, benim saçlarım kıvırcık eskiden fön çekip düzleştiriyordum bunu yaparken elidor yumuşaklık şampuanıyla krem + argan yağı vs kullanıyordum sonuç alamadıysanız başka bir bilgim yok. Benim de saçlarım aksine çok ince telli üstüne bir de kıvırcık olunca rüzgarlı havalarda inanılmaz derecede rahatsız oluyorum. Abimde tam tersi sert telli kıvırcık çok rahat..