• 23-02-2022, 18:04:02
    #10
    ErtanDogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayda 4.000 ₺ kenara atacağım birikim için. Yıl sonuna kadar her ay 4.000 ₺ bankaya yatırmak mı daha mantıklı yoksa dolar veya altın alıp köşeye atmak mı daha mantıklı sizce?
    şahsen ben bankalara hiç güvenmiyorum olası bir sıkıntıda ilk onlara bloke konacaktır
  • 23-02-2022, 18:06:09
    #11
    MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk lirasını kenara koyduğun zaman kaldığı her saniye zarar ediyorsun eğer kenara koymak istiyorsan dolar veya altına yatırım yap kenara koy en azından garantin olur.
    Enez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsen ben bankalara hiç güvenmiyorum olası bir sıkıntıda ilk onlara bloke konacaktır
    Sizce dolara mı altına mı peki?
  • 23-02-2022, 18:09:09
    #12
    ErtanDogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce dolara mı altına mı peki?
    Altın global bir fiyata sahip ama açıkcası dün abd başkanı biden rusya için açıklama yaptıktan sonra dünya çapında dolar azda olsa değer kaybetti ona rağmen tl karşısında yine değer kazanmıştı böyle gideceğini var sayarsak dolar mantıklı ama olası bi durumda altın çok daha ön planda tutulur
  • 24-02-2022, 14:47:47
    #13
    Üyeliği durduruldu
    dolar veya altın