Ayda 4.000 ₺ kenara atacağım birikim için. Yıl sonuna kadar her ay 4.000 ₺ bankaya yatırmak mı daha mantıklı yoksa dolar veya altın alıp köşeye atmak mı daha mantıklı sizce?
şahsen ben bankalara hiç güvenmiyorum olası bir sıkıntıda ilk onlara bloke konacaktır