Türk lirasını kenara koyduğun zaman kaldığı her saniye zarar ediyorsun eğer kenara koymak istiyorsan dolar veya altına yatırım yap kenara koy en azından garantin olur.
şahsen ben bankalara hiç güvenmiyorum olası bir sıkıntıda ilk onlara bloke konacaktır
Sizce dolara mı altına mı peki?