• 23-02-2022, 17:35:56
    #1
    Bir arkadaşım araba satın aldı ve araç sahibinin güzel sözlerine kanıp ekspertize sokmadı. Ardından 20 bin TL'lik masraf çıktı. Adam geri iade de almıyor. Kasıtlı olarak yaptı yani. En son görüşmede ise dava açsanız da 1.5 2 yıl sürer dedi. Avukat ile görüştük. O da aynı şeyi söyledi. Birde avukat masrafları falan fazla olduğu için dava açmak istemiyor. Maddi durumu şuanda yetmiyor. Ne yapabiliriz? Bu konuda yardımcı olabilecek birisi var mı?

    Teşekkürler
  • 23-02-2022, 17:39:14
    #2
    hocam gerekten çok üzüldüm ama bence yapılacak tek şeyy by olaydan ders çıkarmak
  • 23-02-2022, 17:39:48
    #3
    Savcılığa şikayette bulunun, davaya gitmeden uzlaşmaya gider orada geri adım atacaktır karşı taraf davalık olmamak için. Bu süreçte avukata ihtiyaç yok, dava açılmadığı için masrafta olmuyor.
  • 23-02-2022, 17:40:30
    #4
    Morfinafk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam gerekten çok üzüldüm ama bence yapılacak tek şeyy by olaydan ders çıkarmak
    Bunu yapan kişi devamlı bu işi yapıyor ve eminim daha önce kaç kişiye yapmıştır bunu. Zoruma gidiyor açıkçası
  • 23-02-2022, 17:42:01
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savcılığa şikayette bulunun, davaya gitmeden uzlaşmaya gider orada geri adım atacaktır karşı taraf davalık olmamak için. Bu süreçte avukata ihtiyaç yok, dava açılmadığı için masrafta olmuyor.
    Adam muhtemelen davanın açılmasına ses etmeyecektir. Uzlaşacağını sanmıyorum ama bu yolu denemesini söylerim
  • 23-02-2022, 17:42:08
    #6
    en yakın savcılığa giderek dilekçe vermeniz yeterli olacaktır asla ama asla ihmal etmeyin bu durumu