Bir arkadaşım araba satın aldı ve araç sahibinin güzel sözlerine kanıp ekspertize sokmadı. Ardından 20 bin TL'lik masraf çıktı. Adam geri iade de almıyor. Kasıtlı olarak yaptı yani. En son görüşmede ise dava açsanız da 1.5 2 yıl sürer dedi. Avukat ile görüştük. O da aynı şeyi söyledi. Birde avukat masrafları falan fazla olduğu için dava açmak istemiyor. Maddi durumu şuanda yetmiyor. Ne yapabiliriz? Bu konuda yardımcı olabilecek birisi var mı?

Teşekkürler