• 22-02-2022, 10:04:44
    #1
    Sizce hisse almak mı daha mantıklı yoksa kripto al sat yapmak mı
    • Begeb
    Begeb bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-02-2022, 10:06:02
    #2
    MANA veya SAND al kalsın kenarda köşede YTD.
  • 22-02-2022, 10:07:09
    #3
    Altın al kardeşim
  • 22-02-2022, 10:09:24
    #4
    Borsa ve kripto hakkında bilginiz yoksa paranızı çöpe atmayın boşuna yazık günah
  • 22-02-2022, 10:11:56
    #5
    Şuan savaş durumları sebebi ile kripto dip fiyatlarda. Eğer savaş büyür ve karışıklık artarsa daha da düşecektir. Anlaşma sağlanıp durulursa piyasa birden hızlı artacaktır. Bunları göz önüne alarak kripto diyebilirim. Tabi ki meşhur laf ; YTD
  • 22-02-2022, 10:14:42
    #6
    Kriptoya girmede neye giriyorsan gir.altın hesabı ac altın al, diyebilirim
  • 22-02-2022, 10:14:44
    #7
    Toptan Ürün alıp dolaptan satış yap
  • 22-02-2022, 15:06:38
    #8
    EmreShn_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsa ve kripto hakkında bilginiz yoksa paranızı çöpe atmayın boşuna yazık günah
    ilk başlayanlar nasıl başladı hocam
  • 22-02-2022, 15:13:59
    #9
    Üzerine 200-300 lira daha koyup ay sonu elektrik faturanızı ödeyebilirsiniz.