Şuan savaş durumları sebebi ile kripto dip fiyatlarda. Eğer savaş büyür ve karışıklık artarsa daha da düşecektir. Anlaşma sağlanıp durulursa piyasa birden hızlı artacaktır. Bunları göz önüne alarak kripto diyebilirim. Tabi ki meşhur laf ; YTD