• 21-02-2022, 22:52:53
    #1
    Merhaba işkurdan bir ilan gördüm işkurdan başvurmak yerine firmayı aradım görüşmeye çağırdılar, şimdi bu işkurdan ilan verdilerse bizi işkur üzerinden mi işe alıyorlar? bildiğim kadari ile işkurdan girmek için son 3 ay sigortan olmaması lazım ama ben bağkurluyum.. kısaca işkur sitesindeki ilanlar işkur üzerinden mi alıyorlar yani iş yattı mı
  • 21-02-2022, 22:54:44
    #2
    Firmanın bu konuda bilgisi var mı ?
    Varsa sorun yok
  • 21-02-2022, 22:56:58
    #3
    Abdullahxwq71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmanın bu konuda bilgisi var mı ?
    Varsa sorun yok
    yok :d yarin gidevegim gorusmeye