Merhaba işkurdan bir ilan gördüm işkurdan başvurmak yerine firmayı aradım görüşmeye çağırdılar, şimdi bu işkurdan ilan verdilerse bizi işkur üzerinden mi işe alıyorlar? bildiğim kadari ile işkurdan girmek için son 3 ay sigortan olmaması lazım ama ben bağkurluyum.. kısaca işkur sitesindeki ilanlar işkur üzerinden mi alıyorlar yani iş yattı mı