Hocam mağazadan vs alma imkanın varsa itopya teknobiyotik gibi yerlerde deneyip alabiliyorsun yada lüks bir internet kafe varsa yakınında örnek ADEKS fln oralarda test edebilirsin o şekildede alabilirsin.
Şöyle bir olay daha var internetten alsan bile 15 gün içinde iade hakkın var beğenmessen iade edersin
Bütçen nedir ?
Şahsen kullandığım steelseries siberia v2 var üretimi şuan yok sıfırlarıda pahalı baya. ama 2. el vs bulursan kaçırma derim ses kalitesi muazzam fps oyunu oynuorum zaten csgo valorant ses kasmada mükemmel.
Bunun dışında hyperx cloud II genelde kullanılıuyor oyunlarda ses kasmak için.
Bu arada elimde steelseries siberia 200'de var lakin eski üretim v2 'nin yeni üretim modeli piyasada 2. el 3 ay önce letgodan 75 liraya almıştım lakin v2 bulursan o daha iyi elimdeki 200'ü kullanmıyorum bile yedekte tutuyorum.
beyaz olan ve ledleri olmayan model söylediğiniz değil mi
beyaz olan ve ledleri olmayan model söylediğiniz değil mi
Aynen hocam 7-8 yıl oldu kullanıyorum ve kullandığım kulaklığı arkadaşım Mynet comun çekilişinden kazanmıştı ve o zamanki para ile 150TL ye almıştım ondan öncesinde ise sürekli 10-20 liralk kulaklıklar kullanıyordum kulaklığa paramı vericem diyordum ama iyikide vermişim vazgeçemiyorum. geçenlerde kulaklığımın ses açıp kapatma yerinde temazsızlık vardı sağ sol seslerinde gidip geliyordu uğraştım ve tamir ettim hala kullanıyorum. aynı kulaklıktan almak istedim sıfırları ateş pahası ve üretimde yok. 2. elde bulamadım yeni nesil olanlarını buldum ama yanına bile yaklaşmıyor. Eğer bulabiliyorsanız ucuza 2. el felan kaçırmayın alıcaksanız tabi.
Aynen hocam 7-8 yıl oldu kullanıyorum ve kullandığım kulaklığı arkadaşım Mynet comun çekilişinden kazanmıştı ve o zamanki para ile 150TL ye almıştım ondan öncesinde ise sürekli 10-20 liralk kulaklıklar kullanıyordum kulaklığa paramı vericem diyordum ama iyikide vermişim vazgeçemiyorum. geçenlerde kulaklığımın ses açıp kapatma yerinde temazsızlık vardı sağ sol seslerinde gidip geliyordu uğraştım ve tamir ettim hala kullanıyorum. aynı kulaklıktan almak istedim sıfırları ateş pahası ve üretimde yok. 2. elde bulamadım yeni nesil olanlarını buldum ama yanına bile yaklaşmıyor. Eğer bulabiliyorsanız ucuza 2. el felan kaçırmayın alıcaksanız tabi.
ben de aynisi var letgodan 75 tlye aldım gerçekten çok iyi kulaklık kalitesi belli ediyor kendini