Aynen hocam 7-8 yıl oldu kullanıyorum ve kullandığım kulaklığı arkadaşım Mynet comun çekilişinden kazanmıştı ve o zamanki para ile 150TL ye almıştım ondan öncesinde ise sürekli 10-20 liralk kulaklıklar kullanıyordum kulaklığa paramı vericem diyordum ama iyikide vermişim vazgeçemiyorum. geçenlerde kulaklığımın ses açıp kapatma yerinde temazsızlık vardı sağ sol seslerinde gidip geliyordu uğraştım ve tamir ettim hala kullanıyorum. aynı kulaklıktan almak istedim sıfırları ateş pahası ve üretimde yok. 2. elde bulamadım yeni nesil olanlarını buldum ama yanına bile yaklaşmıyor. Eğer bulabiliyorsanız ucuza 2. el felan kaçırmayın alıcaksanız tabi.
ben de aynisi var letgodan 75 tlye aldım gerçekten çok iyi kulaklık kalitesi belli ediyor kendini