Merhabalar, e-fatura nasıl kesebilirim? Bir ücreti var mıdır? (Şirket açma harici) Fatura keseceğim tüm hizmetlerimde.
XX TL+KDV olarak ödeme alacağım,
KDV devlete tahsil edeceğim. Faturayı kendim keseceğim fakat kolay bir yolu var mıdır fatura kesmenin?
E-Fatura nasıl kesilir?
6
●348
- 19-02-2022, 00:02:45E-İmzaya geçmeniz gerekiyor hocam detaylı bilgiyi muhesebecinizden alabilirsiniz
- 19-02-2022, 00:03:03Teşekkürler.berbedousluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2022, 00:07:16Minimum şahıs şirketi açmanız gerekir bunun.
Şirket açılışı yaptıktan sonra e-arşiv portala erişim şifrenizi alabilirsiniz, buradan ücretsiz olarak hiçbir ek işleme gerek kalmadan e-arşiv fatura kesebilirsiniz, kestiğiniz faturaları yine muhasebecinize vereceksiniz o da e-deftere işleyecek sonrasında size çıkan vergiyi tahakkuk fişi olarak iletir siz de ödersiniz.
İsterseniz e-fatura mükellefi de olabilirsiniz bunun için elektronik imza/mühür alıyorsunuz bu durumda e-fatura mükellefi olan şirketlere direkt e-fatura kesebilirsiniz. E-arşiv fatura çoğu küçük işletme için yeterlidir. Çok fatura kesiyorsanız ve otomasyon ile entegre fatura kesmek istiyorsanız özel entegratörleri de kullanabilirsiniz tabii ki bu entegratörler aylık/yıllık ücreti + kontör ücreti almaktadır.
Daha detaylı bilgiyi bir smmm'den alabilirsiniz.