Merhabalar, e-fatura nasıl kesebilirim? Bir ücreti var mıdır? (Şirket açma harici) Fatura keseceğim tüm hizmetlerimde.

XX TL+KDV olarak ödeme alacağım,
KDV devlete tahsil edeceğim. Faturayı kendim keseceğim fakat kolay bir yolu var mıdır fatura kesmenin?