• 16-02-2022, 22:59:21
    #1
    Abilerim kardeşlerim, nasip olursa Mart 27 de MSÜ sınavına girip Subay olmayı deneyeceğim. Daha önce bu sınava girip mülakatlara katılanlar oldu mu? Sözlü mülakatta nasıl davranıyorlar? Bedensel mülakat zor oluyor mu? MSܒde okuyanlar varsa eğer ortam nasıl çok mu sıkı? Görüşlerinizi bekliyorum.
  • 16-02-2022, 23:01:32
    #2
    Konu takip.
  • 16-02-2022, 23:02:12
    #3
    belirli bir sıralama puanı yapan herkesi mülakata çağırıyor girişte direk boy kilo ölçümü var , bedensel mülakatlar her yıl yayınlanıyor , sonra sözlü mülakat sonra ortalama puanları alıyorlar , internette mülakatta sordukları soruları bulabilirsin eğer sağlık sorunun yok isen düzgün ve sistematik çalışır isen rabbimin izniyle gidersin.
  • 16-02-2022, 23:02:27
    #4
    + olarak spor salonunda yapılan fiziksel parkur kaldırıldı sadece şınav mekik ve 400m koşu var diye duydum doğru mu?
    Bu arada ben de MSÜ sınavına gireceğim başarılar
    • mehmethanerkan
    mehmethanerkan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-02-2022, 23:06:58
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2018'de mülakatlara girdim. Sözlü mülakatta nasıl davrandığına ve kendini, heyecanını kontrol edebiliyor musun ona bakıyorlar daha çok. Soruları illa doğru cevaplaman gerekmiyor, bilmiyorsan bilmiyorum da diyebilirsin. Rahat ve karşındakilere saygılı davranırsan büyük ihtimal geçersin. Spor mülakatlarında bizim dönemde 3 puan alanı geçirmişlerdi Elinden geldiğince yapmaya çalış sanırım 2 tanesini yapamazsan puanların sayılmıyordu. Spor mülakatlarında en az 1 tane yapmamaya çalış. Sağlıkta çok ince eleyip sık dokuyolar. En zor bölümü sağlık kontrolü aşaması...