Abilerim kardeşlerim, nasip olursa Mart 27 de MSÜ sınavına girip Subay olmayı deneyeceğim. Daha önce bu sınava girip mülakatlara katılanlar oldu mu? Sözlü mülakatta nasıl davranıyorlar? Bedensel mülakat zor oluyor mu? MSܒde okuyanlar varsa eğer ortam nasıl çok mu sıkı? Görüşlerinizi bekliyorum.