Arkadaşlar öncelikle tüm yorum atan kullanıcılara r10+ vereceğim.
Bildiğiniz üzere webloy adında bir blog sitem var ve şuan ki güncel sloganı; klasik genel & webmaster blog
Ama benim aklımda imzamdaki gibi; En Güncel & Özgün Blog yapmak var.
Blogumu incelemek isteyenler; webloy.net
Siz olsanız hangisini seçersiniz?
Sloganım?
Klasik Genel & Webmaster Blog
En Güncel & Özgün Blog
