Arkadaşlar öncelikle tüm yorum atan kullanıcılara r10+ vereceğim.
Bildiğiniz üzere webloy adında bir blog sitem var ve şuan ki güncel sloganı; klasik genel & webmaster blog
Ama benim aklımda imzamdaki gibi; En Güncel & Özgün Blog yapmak var.

Blogumu incelemek isteyenler; webloy.net

Siz olsanız hangisini seçersiniz?