Arkadaşlar öncelikle tüm yorum atan kullanıcılara r10+ vereceğim.
Bildiğiniz üzere webloy adında bir blog sitem var ve şuan ki güncel sloganı;
klasik genel & webmaster blog
Ama benim aklımda imzamdaki gibi;
En Güncel & Özgün Blog yapmak var.
Blogumu incelemek isteyenler;
webloy.net
Siz olsanız hangisini seçersiniz?