• 16-02-2022, 02:49:05
    #1
    Merhaba forumdan bir arkadaş yazarak sitemi satın almak istedi fakat biraz süre tanımamı istedi bende sorun değil dedim kendisi önden para gönderdi bir miktar ve mesajıma yanıt vermiyor büyük ihtimal almayacak gibi ve ben bu parayı harcadım sizce şikayet konusu açmalı mıyım? Ücretini geri iade etmeli miyim? Sitenin panelini felan vermiştim ücretin tamamı gelene kadar
  • 16-02-2022, 03:06:00
    #2
    Herhangi Bir cayma bedeli aranızda şifahen yada yazılı olarak belirtmediyseniz kapora olarak aldığınız parayı hem yasal hemde etik olarak iade etmek zorundasınız yani aklınızdaki fikre pek ortak bulabileceğinizi zannetmiyorum sağlıkla kalın.