Herhangi Bir cayma bedeli aranızda şifahen yada yazılı olarak belirtmediyseniz kapora olarak aldığınız parayı hem yasal hemde etik olarak iade etmek zorundasınız yani aklınızdaki fikre pek ortak bulabileceğinizi zannetmiyorum sağlıkla kalın.