beachturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'un adı neden R10?
36
●3.216
- 14-02-2022, 17:12:50Banlayın arkadaşı.beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2022, 17:16:33MaxiGeyik kategorisi olmamasına rağmen herkes goygoy/makara yapmış, konuyu açan arkadaş cevapsız kalmış...
Soruya yanıtım: Bu sorunun cevabı halen bir efsane gibi bilinmemektedir, 2016 yılında Admin Bey'imiz de aynı espriyi (Ronaldinho..) yaparak bir üyenin ciddiye almasına sebep olmuştur... - 14-02-2022, 17:16:48Aslında Webmaster rafı olarak "REYON" adı düşünülmüş, R10'da aynı manayı verince hem kısa hem akılda kalıcı olmuş mu sana R10.NET
- 14-02-2022, 17:16:53Sen öyle san 🤣 Şu aranma hacmini atayım da konu kapansın 😅Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 kuruluşu şubat 2005 ama 2004'deki yükselişi görüyor musunuz. R10, Ronaldinho adından geliyor. Bir nevi hayranlık için açılmış ama konu buralara gelmiş 😅

