Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değil değil R10 kurulduğunda Ronaldinho daha mahallede top oynuyordu :P
Sen öyle san 🤣 Şu aranma hacmini atayım da konu kapansın 😅

R10 kuruluşu şubat 2005 ama 2004'deki yükselişi görüyor musunuz. R10, Ronaldinho adından geliyor. Bir nevi hayranlık için açılmış ama konu buralara gelmiş 😅