Konu
R10'un adı neden R10?
14-02-2022, 17:12:09
#10
Gokenim
beachturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r09 muş aslında 1 numara büyük almışlar seneye de giyeriz diye
Bu iyiydi 😂