• 14-02-2022, 17:12:09
    #10
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r09 muş aslında 1 numara büyük almışlar seneye de giyeriz diye
    Bu iyiydi 😂
  • 14-02-2022, 17:12:50
    #11
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r09 muş aslında 1 numara büyük almışlar seneye de giyeriz diye
    Banlayın arkadaşı.
  • 14-02-2022, 17:14:10
    #12
    Eski sevgilisinin adı Rüya
    oturdukları daire numarası 10
    olmuş mu sana r10 .d
  • 14-02-2022, 17:14:46
    #13
    Market Reyon'u gibi bir şey :/
  • 14-02-2022, 17:16:33
    #14
    MaxiGeyik kategorisi olmamasına rağmen herkes goygoy/makara yapmış, konuyu açan arkadaş cevapsız kalmış...

    Soruya yanıtım: Bu sorunun cevabı halen bir efsane gibi bilinmemektedir, 2016 yılında Admin Bey'imiz de aynı espriyi (Ronaldinho..) yaparak bir üyenin ciddiye almasına sebep olmuştur...
  • 14-02-2022, 17:16:48
    #15
    Aslında Webmaster rafı olarak "REYON" adı düşünülmüş, R10'da aynı manayı verince hem kısa hem akılda kalıcı olmuş mu sana R10.NET
  • 14-02-2022, 17:16:53
    #16
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değil değil R10 kurulduğunda Ronaldinho daha mahallede top oynuyordu :P
    Sen öyle san 🤣 Şu aranma hacmini atayım da konu kapansın 😅

    R10 kuruluşu şubat 2005 ama 2004'deki yükselişi görüyor musunuz. R10, Ronaldinho adından geliyor. Bir nevi hayranlık için açılmış ama konu buralara gelmiş 😅

  • 14-02-2022, 17:21:40
    #17
    O zamanki admin'in adı Rahmi'ymiş.

    ve Rahmi Balıkesirliymiş
  • 14-02-2022, 17:22:06
    #18
    3 harfli boşta bulduğu domain olduğu için