• 13-02-2022, 22:05:55
    #10
    Kvp yeniden
  • 13-02-2022, 22:06:56
    #11
    Gold üye
    kaç?
  • 13-02-2022, 22:07:48
    #12
    Kvp yeniden başlayacakmıymış?
  • 13-02-2022, 22:09:17
    #13
    mustafalk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vadiyi hiç izlemediniz sanırım hocam
    izlemedim, insanların beynini uyuşturan hiç bir diziyi izlemem.
  • 13-02-2022, 22:10:01
    #14
    Kurtlar vadisinin özellikle ilk 97 bölümü efsanedir. Sonrası bir düşman çıkar 10-15 bölüm vurmaya çalışırlar vururlar onun bir üstü çıkar böyle devam ediyor.
  • 13-02-2022, 22:47:04
    #15
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izlemedim, insanların beynini uyuşturan hiç bir diziyi izlemem.
    Ben izledim hocam, neye dayanarak bunu söylüyorsunuz hiç bilmiyorum. Muhtemelen sağdan soldan duyduklarınızla, dizinin son bölümlerinde bulaşan siyasi mevzular yüzünden önyargınızı ortaya koyuyorsunuz.
    Kurtlar Vadisi bir başyapıttır. Sıfır şaka diyorum. Pusu olanı demiyorum ki ayrıca Pusunun ilk 100 bölümü de muazzamdır. Dediklerim Kurtlar vadisi (97 bölüm) içindir.
    Dizinin internette bol bol incelemeleri vardır. Senaryosu, müzikler, oyunculuklar muazzamdır ayrıca. Türkiye standartlarının çok çok üzerinde bir başyapıttır ki döneminde aldığı reyting bunun delilidir.
    Senaristler The Godfather'den etkilenmiş ve çok güzel ufak Godfather havası konmuş. Senaryo çok sürükleyici vs. Eleştirilecek en son yapıt olduğunu düşünmekteyim.
  • 13-02-2022, 22:57:34
    #16
    Kurtlar vadisi ve Kurtlar vadisi pusunun ilk bölümleri, başarılı olmasının sebebi arkasındaki sağlam tiyatro kökenli oyuncular olmasıydı. Ve sağlam senarist yönetmenleri olmasıydı. Artık bunlari sağlamadan sittin sene başarılı olamaz. Maximum bir sezon dayanır. Ondan sonra final yapar.
    Nasıl Laz ziya, Pala, İskender gibi adamları diziye dahil edebilirler. Çoğu oyuncu vefat etti. Ortalık çoluk çocuğa kaldı
  • 13-02-2022, 22:58:18
    #17
    Toplu bildirme olsun, kurtlar vadisi en yakın zamanda bir platformda başlayacakmış.
  • 13-02-2022, 23:29:09
    #18
    mustafalk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben izledim hocam, neye dayanarak bunu söylüyorsunuz hiç bilmiyorum. Muhtemelen sağdan soldan duyduklarınızla, dizinin son bölümlerinde bulaşan siyasi mevzular yüzünden önyargınızı ortaya koyuyorsunuz.
    Kurtlar Vadisi bir başyapıttır. Sıfır şaka diyorum. Pusu olanı demiyorum ki ayrıca Pusunun ilk 100 bölümü de muazzamdır. Dediklerim Kurtlar vadisi (97 bölüm) içindir.
    Dizinin internette bol bol incelemeleri vardır. Senaryosu, müzikler, oyunculuklar muazzamdır ayrıca. Türkiye standartlarının çok çok üzerinde bir başyapıttır ki döneminde aldığı reyting bunun delilidir.
    Senaristler The Godfather'den etkilenmiş ve çok güzel ufak Godfather havası konmuş. Senaryo çok sürükleyici vs. Eleştirilecek en son yapıt olduğunu düşünmekteyim.
    Size göre öyle olabilir bana göre öyle değil. Toplumumuz duygusal ağırlıklı bir toplum ve bu tarz dizilerin insanları kötü yönlendirdiğini düşünüyorum.