• 13-02-2022, 21:53:01
    #1
    İbo showda heyecanla izliyorum, umarım kurtlar vadisi başlar.
  • 13-02-2022, 21:54:47
    #2
    Aynen bir kurtlar vadisi daha başlasın 5-6 sene uyuştursunlar milleti ihtiyacı var şuan herkesin
  • 13-02-2022, 21:54:50
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adam kendini Mehdi saniyo delinin teki
  • 13-02-2022, 21:56:05
    #4
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam kendini Mehdi saniyo delinin teki
    Sanmasına gerek yoktur. Ben mehdiyim dese inanacak milyonlarca insan var.
  • 13-02-2022, 21:59:01
    #5
    yeni bir diziyle geliyor kurtlar vadisi kaos ismiyle.
  • 13-02-2022, 22:00:17
    #6
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen bir kurtlar vadisi daha başlasın 5-6 sene uyuştursunlar milleti ihtiyacı var şuan herkesin
    Vadiyi hiç izlemediniz sanırım hocam
  • 13-02-2022, 22:04:20
    #7
    En son Mehdi muhabbeti çıktı sonrasında ne oldu bilmiyorum
  • 13-02-2022, 22:04:21
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kurtlar vadisi dizisine de düşman olmazsınız be İlginç...
  • 13-02-2022, 22:04:32
    #9
    Gelmesine en çok sevineceklerden biriyim.
    Neden bilmiyorum ama sadece bu diziyi izliyordum televizyon izleme alışkanlığım zaten yok denecek kadar az.
    Tekrar başlaması iyi olur kanaatimce. ( Siyasete bağlamıyorum sadece dizi konusunu beğeniyorum. )