Gelmesine en çok sevineceklerden biriyim.
Neden bilmiyorum ama sadece bu diziyi izliyordum televizyon izleme alışkanlığım zaten yok denecek kadar az.
Tekrar başlaması iyi olur kanaatimce. ( Siyasete bağlamıyorum sadece dizi konusunu beğeniyorum. )