ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
izlemedim, insanların beynini uyuşturan hiç bir diziyi izlemem.
Ben izledim hocam, neye dayanarak bunu söylüyorsunuz hiç bilmiyorum. Muhtemelen sağdan soldan duyduklarınızla, dizinin son bölümlerinde bulaşan siyasi mevzular yüzünden önyargınızı ortaya koyuyorsunuz.
Kurtlar Vadisi bir başyapıttır. Sıfır şaka diyorum. Pusu olanı demiyorum ki ayrıca Pusunun ilk 100 bölümü de muazzamdır. Dediklerim Kurtlar vadisi (97 bölüm) içindir.
Dizinin internette bol bol incelemeleri vardır. Senaryosu, müzikler, oyunculuklar muazzamdır ayrıca. Türkiye standartlarının çok çok üzerinde bir başyapıttır ki döneminde aldığı reyting bunun delilidir.
Senaristler The Godfather'den etkilenmiş ve çok güzel ufak Godfather havası konmuş. Senaryo çok sürükleyici vs. Eleştirilecek en son yapıt olduğunu düşünmekteyim.