Merhaba,
3 gün önce pozitif çıktım kusma, ateş gibi şikayetlerle gittiğimde. Şu an öksürük, kusma, ateş gibi belirtiler kalmadı. Sadece bitmeyen bir bazen hafif bazen şiddetli baş ağrısı var. Daha öncede yaşayan oldumu?
Covid-19 Olanlara Sorum ( Baş Ağrısı )
5
●166
- 13-02-2022, 11:34:38Covid süresince sürüyor galiba hocam bu baş ağrısı birde ilaçlara dirençliymiş bu menetKaraca16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2022, 11:34:55Arkadaşlarımdan biri covid şu anda fena bir baş ağırısı var fazla bilgisayara oturamıyor uyuyor hep.
- 13-02-2022, 11:35:49Evet hocam ilk 3 4 gün baş ağrısından hiç bir şey yapamadım, bu arada ben ilaç kullanmadım sadece vitamin.SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2022, 12:20:15Geçmiş olsun hocam bende 2021 yazında olmuştum sırt ve baş ağrısı fena ama kusma yoktu kendinize iyi bakın hocam
😷 .......😰
🎽💉 ..👕
👖 .......👖
👟👟 ..👞👞