Merhaba,
3 gün önce pozitif çıktım kusma, ateş gibi şikayetlerle gittiğimde. Şu an öksürük, kusma, ateş gibi belirtiler kalmadı. Sadece bitmeyen bir bazen hafif bazen şiddetli baş ağrısı var. Daha öncede yaşayan oldumu?