• 12-02-2022, 14:46:39
    #1
    Üniversite baraj puanı kalktı görüşleriniz nedir iyi mi oldu? Kötü mü oldu? Sürenin uzaması bana göre iyi ama baraj puanları kötü oldu. Benim gibi yks ye girecek arkadaşlar görüşleriniz nedir?
  • 12-02-2022, 14:48:25
    #2
    Süre uzaması bana göre dezavantaj. Okuyan işsiz ortamı daha da artacak. Alınan karar bence başlı başına hata.
  • 12-02-2022, 14:51:16
    #3
    umut tacirliği
  • 12-02-2022, 14:58:56
    #4
    Senin batıda X netle kazandığın bölüme başka birisi doğuda X/4 netle yerleşebilecek. Bu karar aynı bölümden çok daha fazla mezun çıkmasını sağlayacak ve senden çok daha akılsız olan zengin çocuklarının özel üniversitelere girmesini sağlayacak.