Üniversite baraj puanı kalktı görüşleriniz nedir iyi mi oldu? Kötü mü oldu? Sürenin uzaması bana göre iyi ama baraj puanları kötü oldu. Benim gibi yks ye girecek arkadaşlar görüşleriniz nedir?