Kartalgozu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de air almıştım. 9250 idi geçen yıl. Ek olarak bundle bölümüne bakın derim aynı fiyata 3 yıl garanti oluyor bazen.
Alışması kolay ve genelde mouse kullanmıyorsun. Herşey çok hızlı.
1 tane usb hub lazım. Malum 2 giriş var 2 side typec. Ona uygun bir hub almak önemli. Ben ucuz olandan aldım markasız şimdilik iş görüyor.
Ofis programını forumdan 20 tl ye çözersin.
İnce bataryası mükemmel. Ekran ses harika. Kesinlikle 1 tane kılıf alman lazım. Monster aldım 1 tane 69 tl idi.şimdi 120 olmuş. Apple kendi sitesinde 13 inç 400 tl sanırım.
Ek olarak cihazı kendin dışında kimseye verme.