csfrag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende pt den aldım. Çok hızlı geldi 2 gün içinde teslim ettiler.

Ben de air almıştım. 9250 idi geçen yıl. Ek olarak bundle bölümüne bakın derim aynı fiyata 3 yıl garanti oluyor bazen.

Alışması kolay ve genelde mouse kullanmıyorsun. Herşey çok hızlı.

1 tane usb hub lazım. Malum 2 giriş var 2 side typec. Ona uygun bir hub almak önemli. Ben ucuz olandan aldım markasız şimdilik iş görüyor.

Ofis programını forumdan 20 tl ye çözersin.

İnce bataryası mükemmel. Ekran ses harika. Kesinlikle 1 tane kılıf alman lazım. Monster aldım 1 tane 69 tl idi.şimdi 120 olmuş. Apple kendi sitesinde 13 inç 400 tl sanırım.

Ek olarak cihazı kendin dışında kimseye verme.
Hocam en önemli olay office işi varsa tanıdık yardımcı olsanız harika olur aslında