Kartalgozu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi gördüm hocam bilmiyordum siparişimi iptal ettim ve buradan vereceğim 🙏🏼 Daha önce deneyiminiz oldu mu? Kaç günde iletiyorlar?
Bende pt den aldım. Çok hızlı geldi 2 gün içinde teslim ettiler.

Ben de air almıştım. 9250 idi geçen yıl. Ek olarak bundle bölümüne bakın derim aynı fiyata 3 yıl garanti oluyor bazen.

Alışması kolay ve genelde mouse kullanmıyorsun. Herşey çok hızlı.

1 tane usb hub lazım. Malum 2 giriş var 2 side typec. Ona uygun bir hub almak önemli. Ben ucuz olandan aldım markasız şimdilik iş görüyor.

Ofis programını forumdan 20 tl ye çözersin.

İnce bataryası mükemmel. Ekran ses harika. Kesinlikle 1 tane kılıf alman lazım. Monster aldım 1 tane 69 tl idi.şimdi 120 olmuş. Apple kendi sitesinde 13 inç 400 tl sanırım.

Ek olarak cihazı kendin dışında kimseye verme.