• 09-02-2022, 12:23:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, herkese iyi günler dilerim. İnternet kopma sorunu yaşıyorum fakat modemi kapatıp açınca tekrardan sorun çözülüyor. Sizce hat değerlerinden kaynaklı olabilir mi?
  • 09-02-2022, 12:34:56
    #2
    Aynı sorunu defalarca yaşamıştım. Sonrasında ilgili firmaya telefon açıp biraz sert çıkarak ( üyeliğimi iptal edin kullanamıyorum v.s ) dedikten sonra artık her şey stabil oldu, hatta arıza ekibi gelmedi direkt oradan ilgilendiler.
  • 09-02-2022, 12:40:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorunu defalarca yaşamıştım. Sonrasında ilgili firmaya telefon açıp biraz sert çıkarak ( üyeliğimi iptal edin kullanamıyorum v.s ) dedikten sonra artık her şey stabil oldu, hatta arıza ekibi gelmedi direkt oradan ilgilendiler.
    Hocam ilk defa vdsl kullanıyorum. Sorun santralden kaynaklı diyor tp link müşteri hizmetleri turk telekomu arıyorum tp linkten kaynaklı diyorlar