Aynı sorunu defalarca yaşamıştım. Sonrasında ilgili firmaya telefon açıp biraz sert çıkarak ( üyeliğimi iptal edin kullanamıyorum v.s ) dedikten sonra artık her şey stabil oldu, hatta arıza ekibi gelmedi direkt oradan ilgilendiler.
Hocam ilk defa vdsl kullanıyorum. Sorun santralden kaynaklı diyor tp link müşteri hizmetleri

turk telekomu arıyorum tp linkten kaynaklı diyorlar