• 08-02-2022, 05:00:04
    #1
    Merhaba hocalarım yabancı site açma fikiri aklıma geldi. Herhangi bi yabancı siteden içerik çeksem telif hakları nasıl işliyor onlarda ? Yabancı site açmak daha mı avantajlı ? Teşekkürler
  • 08-02-2022, 05:06:37
    #2
    rahat bir sektor bulursaniz evet
  • 08-02-2022, 05:12:15
    #3
    Kurumsal Üye
    çok önemli bir detay vereyim. Açmayı düşünüyorsanız yurtdışı hosting vs. alın. Türkiye konumlu almayın. Hangi ülkede o siteyi faaliyete sokacaksanız o ülkede barınan hosting falan alın.

    Bunu forumdan bir arkadaş yazmıştı. Çok fark ediyor.
  • 08-02-2022, 08:05:44
    #4
    Yabancı içerik tbm oranları yüksek oldugu için daha daha mantıklı ama direk içerik çekmek yerine trnaslate ile eklerseniz telif hakkı vs yaşamazsınız
  • 09-02-2022, 11:28:59
    #5
    dev
    Kurumsal Üye
    mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocalarım yabancı site açma fikiri aklıma geldi. Herhangi bi yabancı siteden içerik çeksem telif hakları nasıl işliyor onlarda ? Yabancı site açmak daha mı avantajlı ? Teşekkürler
    Yorum sitesi ac. Amazon, ebay vs gibi yerlerden urunleri ve urunlerin yorumlarini cek. Turkce ornegini var https://www.yorumlarabak.com/

    Amerika hiti yakalarsan yeter.