mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocalarım yabancı site açma fikiri aklıma geldi. Herhangi bi yabancı siteden içerik çeksem telif hakları nasıl işliyor onlarda ? Yabancı site açmak daha mı avantajlı ? Teşekkürler
Yorum sitesi ac. Amazon, ebay vs gibi yerlerden urunleri ve urunlerin yorumlarini cek. Turkce ornegini var https://www.yorumlarabak.com/

Amerika hiti yakalarsan yeter.