Bunu ysptıktan sonra ilgili yerlere yüzde verebilirsiniz. Çünkü body kısmını ayarlamadan yaparsanız sistem 'neye göre yüzde' şeklinde bir karmaşaya düşebilir. Farklı bir görüntü ortaya çıkabilir. 🙂
Bunu ysptıktan sonra ilgili yerlere yüzde verebilirsiniz. Çünkü body kısmını ayarlamadan yaparsanız sistem 'neye göre yüzde' şeklinde bir karmaşaya düşebilir. Farklı bir görüntü ortaya çıkabilir. 🙂