Halimcandogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
responsive kodlarıyla düzeltmeyi denediniz mi ?

rem olarak da kullanabilirsiniz . Pixel to rem yazdığınız dönüştürücü çıkıyor. Bilgim bu kadar.
Denemedim hocam, bir de rem deneyeyim, teşekkürler.